مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 16:022022-02-19سياسي

بودجه سال 1401 به نفع گروه های آسیب پذیر جامعه خواهد بود


نماینده مردم مشگین شهر در مجلس گفت: بررسی بودجه سال آینده به نفع گروه های آسیب پذیر جامعه از اهم مواردی است که با جدیت در دستور کار قرار داده ایم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود عباس زاده مشگینی عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره تکمیل طرح های نیمه تمام در استان اردبیل  اظهار کرد: بررسی بودجه سال آینده به نفع گروه های آسیب پذیر جامعه، از اهم مواردی است که با جدیت در دستور کار قرار داده ایم و در این زمینه تبصره ها و مقررات را به صورت مکرر پیگیری کنیم که این موضوع برای ما به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

وی افزود: توجه به شرایط کشور بدون نگاه به مذاکرات و تحولات خارج از مرزها با بودجه عملیاتی و واقع بینانه در دستور کار قرار گرفته و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم با جدیت پیگیری می شود که در این زمینه نمایندگان مجلس با حذف ارز ترجیحی و تخصیص منابع یارانه دار به دنبال حمایت از گروه های آسیب پذیر هستیم.

 نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پوشش ارز ترجیحی و یارانه دولت برای تامین کالاهای اساسی با نظارت های لازم و اساسی، از انحراف هزینه کرد ارز ترجیحی عملیاتی می شود که در این زمینه تلاش و جدیت ما بر این است تا بتوانیم با اختصاص بیشترین منابع ملی به استان پروژه های زیربنایی و بزرگراه ها را با سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه سال 1401 به نفع گروه های آسیب پذیر جامعه خواهد بود

بودجه سال 1401 به نفع گروه های آسیب پذیر جامعه خواهد بود