مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 16:472022-02-19پزشكي

نازایی تهدید جدی برای جمعیت است


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: در حال حاضر سی درصد از زوج های جوان دچار نازایی هستند که این یک تهدید برای کشور اسلامی  است که  باید این تهدید را تبدیل به فرصت کنیم که تا  جمعیت قابل قبول در سال های آینده  داشته باشیم.

-   علی اصغر خیرخواه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت امروز یکم اسفندماه در حاشیه بازدید از بخشهای بیمارستان کاشانی جیرفت بیان کرد: بیمارستان کاشانی تنها بیمارستان تک تخصصی زنان در جنوب شرق است که حوزه جنوب استان کرمان، بخشی از نواحی سیستان و بلوچستان و همچنین نواحی از استان هرمزگان را پوشش می دهد از این جهت این بیمارستان از جایگاه مهمی در منطقه برخوردار است.

وی افزود: بحث مادران باردار،مادران پر خطر و نوزادانی که متولد میشنود برای ما بسیار اهمیت دارند و شاخص های جمعیتی که تاکید دولت هم بر افزایش جمعیت و موالید بیشتر برای رشد جمعیت کشور اسلامی ما است بسیار برای ما حائزاهمیت است،.

خیرخواه گفت: بیمارستان کاشانی را با دید و نگرش دیگری مورد توجه داشته ایم و تمام اقدامات رفاهی و درمانی که برای مادران باردار که در واقع دو فرد خدمت گیرنده برای ما محسوب می شود، صورت می گیرد و امید است، روزهای بهتر با فضای فیزیکی مناسبت تر و نیروهای لازم چه به صورت سخت افزاری و نرم افزاری در بیمارستان کاشانی در آینده نزدیک ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نازایی تهدید جدی برای جمعیت است

نازایی تهدید جدی برای جمعیت است