مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 16:472022-02-19فرهنگي

برگزاری هفته فیلم ایران در چهار کشور


به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به همت بنیاد سینمایی فارابی هفته فیلم ایران در چهار کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با دهه فجر و به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هفته فیلم سینمای ایران با آثاری مانند بادیگارد ، ویلایی ها ، یه حبه قند ، حوض نقاشی ، آذر، شهدخت، پرویز و دیگران ، فرشته ها با هم می آیند و.

در کشورهای مختلف برگزار شد.

بر این اساس فیلم های برگ جان ، نسترن های وحشی ، فرشته ها با هم می آیند ، محمد رسول الله ، لینا و آپاندیس در شهر بلگراد صربستان از 15 تا 20 بهمن 1400 به نمایش درآمد.

در استانبول ترکیه نیز فیلم های سارا و آیدا ، یه حبه قند ، به همین سادگی ، حوض نقاشی ، آذر، شهدخت، پرویز و دیگران ، بادیگارد ، شیار 143 و کفش هایم کو از 15 تا 18 بهمن 1400 روی پرده رفت.

هم چنین در دارالسلام برونیی با همکاری وزارت امور خارجه در بهمن ماه، فیلم های سینمایی ویلایی ها ، سارا و آیدا ، نسترن های وحشی ، خواب آب و پدر آن دیگری به نمایش درآمدند.

و در لاهور پاکستان نیز آثاری چون ویلایی ها ، سارا و آیدا ، نسترن های وحشی ، خواب آب و پدر آن دیگری از 20 تا 22 بهمن 1400 اکران شدند.

برگزاری هفته های فیلم در بلگراد، استانبول و لاهور با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و هفته فیلم شهر دارالسلام نیز با همکاری وزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هفته فیلم ایران در چهار کشور

برگزاری هفته فیلم ایران در چهار کشور