مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 16:472022-02-19ورزشي

اسکی بازان اعزامی به بازی های پارالمپیک زمستانی مشخص شدند


بازی های پارالمپیک زمستانی از 13 اسفند با برگزاری مراسم افتتاحیه در چین آغاز می شود و 4 اسکی باز ایران در رشته های اسنوبرد و صحرانوردی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

- بازی های پارالمپیک زمستانی از 13 اسفند با برگزاری مراسم افتتاحیه در چین آغاز می شود و 4 اسکی باز ایران در رشته های اسنوبرد و صحرانوردی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازی های پارالمپیک زمستانی از 13 اسفند با برگزاری مراسم افتتاحیه در چین آغاز می شود و تا 22 اسفند ادامه خواهد داشت.

الهه قلی فلاح تنها نماینده ایران در بخش نابینایان و پرچمدار کاروان ایران در مراسم افتتاحیه و ابوالفضل خطیبی در رشته صحرانوردی و صدیقه روزبه و حسین سولقانی در اسنوبرد ورزشکاران اعزامی به بازی های پارالمپیک زمستانی هستند که روز پنجشنبه پنجم اسفند برای شرکت در این مسابقات عازم چین می شوند.

هدایت این تیم را مصیب سید و الهه حسینی (مربیان اسنوبرد)، احمد کاویان (مربی صحرانوردی) و فرزانه سلطانی همراه و راهنمای الهه قلی فلاح برعهده خواهند داشت.

تیم پارااسکی ایران پس از حضور در چین به مدت یک هفته اردوی تدارکاتی برگزار خواهد کرد و سپس بازی های زمستانی از 14 اسفند آغاز می شود و تا 22 اسفند ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکی بازان اعزامی به بازی های پارالمپیک زمستانی مشخص شدند

اسکی بازان اعزامی به بازی های پارالمپیک زمستانی مشخص شدند