مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 16:472022-02-19فرهنگي

نمایش توانمندی های هنری معلولان در جشنواره «همام»


مراسم افتتاحیه دومین جشنواره هنری «همام» به عنوان تنها جشنواره تخصصی ویژه توانیابان کشور و محلی برای نشان دادن توانمندی معلولان، 5 اسفند در نگارخانه آینه موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می شود.

- به نقل از روابط عمومی جشنواره هنری همام ، مراسم افتتاحیه دومین دوره جشنواره هنری همام به عنوان تنها جشنواره تخصصی ویژه توانیابان کشور، 5 اسفند برگزار می شود و پس از نمایش 240 اثر انتخاب شده، این جشنواره با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان در روز 10 اسفند به کار خود پایان می دهد.

دبیرخانه جشنواره هنری همام با اشاره به ضرورت برگزاری این جشواره اعلام کرد: بسیاری از توانیابان در جشنواره های عمومی شرکت و آثارشان فارغ از معلولیت شان مورد قضاوت قرار می گیرد و در بسیاری از مواقع نیز آنها توانسته اند رتبه های چشمگیری را به دست آورده اند اما جشنواره ای که ویژه افراد توانیاب برگزار شود و به ویژگی ها و محدودیت های جسمی و حرکتی آنها توجه شود را کمتر شاهد بودیم که همین ضرورت زمینه ساز برگزاری چنین جشنواره ای شد.

در همین راستا پس از برگزاری اولین دوره این جشنواره و مشاهده پتانسیل قوی در توانیابان، هیأت برگزاری و شورای سیاست گذاری همام به این نتیجه رسیدند که این جشنواره به صورت دوسالانه برگزار شود تا هنرمندان توانیاب بتوانند برای 2 سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش توانمندی های هنری معلولان در جشنواره «همام»

نمایش توانمندی های هنری معلولان در جشنواره «همام»