مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 17:172022-02-19ورزشي

ظرفیت های تنیس در اردبیل شناسایی شود


شناسایی ظرفیت های رشته تنیس و استفاده از پتانسیل های موجود می تواند اتفاقات بزرگ و موفقیت های چشمگیری را در اردبیل رقم بزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، داود عزیزی بعدازظهر امروز در مراسم انتخابات رییس هیات تنیس استان اردبیل که در سالن جلسات ورزشگاه رضازاده برگزار شد اظهار کرد: افزایش مسابقات تنیس در رده های مختلف سنی، برگزاری دوره های مختلف مربیگری و داوری و شرکت در این دوره ها و همکاری با استان های همجوار و انعقاد تفاهم نامه همکاری با استان های موفق در حوزه تنیس می تواند در پیشبرد اهداف هیات و موفقیت ورزشکاران تنیس نقش بسزایی داشته باشد.

وی افزود: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان برای جهت کاهش مشکلات سخت افزاری مربوط به رشته تنیس، تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا نواقص و کمبودها برطرف شود.

رییس فدراسیون تنیس بیان کرد: اعضای مجمع هیات استان نباید نظارت خود را به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکرد سالانه محدود کنند زیرا بررسی عملکرد به صورت مدون و دوره ای موجب افزایش فعالیت های هیات خواهد شد.

وی افزایش ورزشکاران رشته تنیس مخصوصا در بخش بانوان را یادآور شد و ادامه داد: گاهی حرکات کوچک منجر به اتفاقات بزرگ می شود، شناسایی ظرفیت های تنیس و پرورش این استعدادها اتفاقات بزرگی را رقم می زند و در چند روز اخیر شاهد موفقیت ها و افتخار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های تنیس در اردبیل شناسایی شود

ظرفیت های تنیس در اردبیل شناسایی شود