مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 17:372022-02-19سياسي

مقابله با افراطیون به صورت جدی باید انجام شود .


امروز ترویج تفکرات افراطی توسط افرادی که هیچ توان علمی ندارند در روستاها و شهر کامیاران گسترش پیدا کرده و باید به صورت اساسی برای مقابله با این افراد صورت بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کامیاران ماموستا سیدمحسن حسینی امام جمعه کامیاران در دیدار جمعی از روحانیون شیعه و سنی کامیاران با استاندار کردستان اظهار کرد: ماه رجب را که زمینه ساز برای شب قدر و نیمه شعبان است به همه مسلمانان جهان تبریک عرض می کنم.

وی خاطرنشان کرد: جمع جمع بزرگ و اهل فضل و بزرگواری است و صحبت در این جمع برای هر کس سخت خواهد بود.

امام جمعه اهل سنت کامیاران تصریح کرد: نصیحت به کتاب از دستورات دین اسلام است و می فرماید با بدعت گذاران براساس دین و کتاب و قران پاسخ دهید.

وی با بیان اینکه براساس دستور قران هر کس وظیفه اصلاح در جامعه دارد گفت: اگر مسیولی در انجام وظیفه خود به درستی عمل نکرد در مرحله نخست باید او را نصیحت و منتظر تغییر ماند.

وی اذعان کرد: مسایل و مشکلات مالی روحانیون 40 سال است مطرح بوده و صحبت در این باره قداست روحانیون را زیر سوال خواهد برد پس بهتر است از ان صحبتی به میان نیاید.

ماموستا حسینی با بیان اینکه در طول تاریخ همه مسیولان و نمایندگان مقام معظم رهبری در استان کردستان برای رفع این مشکلات تلاش کرده ولی اینکه برای چه حل نمی شود سوال بی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با افراطیون به صورت جدی باید انجام شود .

مقابله با افراطیون به صورت جدی باید انجام شود .