مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 17:422022-02-19اقتصادي

جابجایی بیش از یک میلیون مسافر از فرودگاه تبریز


مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: در 10 ماهه سالجاری بیش از یک میلیون مسافر از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز جابجا شدند.

- رامین آذری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طبق آمار منتشر شده از سوی گروه آمار و اطلاعات هوانوردی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تا ابتدای بهمن ماه سالجاری یک میلیون و 40 هزار و 580 مسافر از فرودگاه تبریز اعزام و پذیرش شدند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشدی 29 درصدی برخوردار است.

وی ادامه داد: بر همین اساس تعداد نشست و برخاست پروازها در فرودگاه تبریز از 7767 پرواز در سال گذشته به 10 هزار و 197 پرواز در 10 ماهه سالجاری رسیده است که نشان دهنده ی افزایش 31 درصدی در این بخش است.

وی همچنین با اشاره به تعداد پروازهای فرودگاه تبریز در دی ماه سالجاری نیز گفت: از مجموع 978 پرواز در دی ماه، تعداد 814 پرواز سهم مسیرهای داخلی و 164 پرواز نیز به مسیرهای خارجی اختصاص داشت که مسیر تبریز–مهرآباد (و بالعکس) در پروازهای داخلی و مسیر تبریز-استانبول (و بالعکس) در پروازهای بین المللی پرتردد ترین مسیرهای پروازی فرودگاه تبریز در دی ماه سالجاری بودند.

آذری همچنین در بخش دیگر سخنان خود افزود: از پنجم اسفند ماه سالجاری، فرایند انجام پروازهای عتبات فرودگاه تبریز به ترمینال حج این فرودگاه منتقل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی بیش از یک میلیون مسافر از فرودگاه تبریز

جابجایی بیش از یک میلیون مسافر از فرودگاه تبریز