مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 18:372022-02-19سياسي

پیوست فرهنگی برای مراکز گردشگری استان سمنان تهیه شود


نماینده ولی فقیه در استان سمنان خواستار ایجاد و توسعه مراکز گردشگری و واحدهای بوم گردی در سطح استان شد و گفت: پیوست فرهنگی برای این مراکز تهیه شود.

- ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر شنبه در دیدار با مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان سمنان به میزبانی دفتر خود در سمنان با اشاره به ظرفیت های بسیار ویژه استان در راستای توسعه گردشگری، تاکید کرد: پیوست فرهنگی برای مراکز گردشگری استان سمنان ضرورت دارد.

وی خواستار ایجاد و توسعه مراکز گردشگری و واحدهای بوم گردی شد و افزود: آموزش تأسیسات گردشگری به خصوص در راستای رعایت شئون و فرهنگ بومی استان سمنان یکی دیگر از مسائلی است که می بایست مد نظر قرار گیرد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه از دیگر اقداماتی که باید در حوزه گردشگری صورت گیرد، اجرای پیوست فرهنگی و رعایت موازین مذهبی در مراکز مرتبط با این مقوله است، تاکید کرد: تنوع میراث فرهنگی و جاذبه های گردشگری استان سمنان آنقدر بسیار است که می بایست از آن در راستای تقویت گردشگر پذیری بهره برد.

مطیعی انتخاب سمنان به عنوان شهر خلاق سفال را به عنوان یک موفقیت خوب در عرصه فرهنگی و هنری یاد کرد و گفت: سفال سمنان جنبه هنری دارد و فقط تجاری نیست و استفاده از فرصت شهر خلاق، نیاز به برنامه ریزی مدون و همچنین همراهی و ابتکار عمل جمعی دارد که باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوست فرهنگی برای مراکز گردشگری استان سمنان تهیه شود

پیوست فرهنگی برای مراکز گردشگری استان سمنان تهیه شود