مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 18:422022-02-19ورزشي

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان: مسابقات آسیایی و جهانی را پیش رو داریم


سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: در تیر و مرداد ماه سال آینده مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان را پیش رو داریم و از هم اکنون برای حضوری قدرتمند در این 2 رویداد مهم برنامه ریزی کرده ایم.

- مجید ترکان روز شنبه در حاشیه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: طی 2 سال اخیر شرایط سخت کرونایی را پشت سر گذاشتیم ولی با این وجود به دلیل تلاش های خوب کشتی گیران و مربیان سراسر کشور شاهد برگزاری یکی از بهترین مسابقات کشوری در شهر ارومیه بودیم.

وی افزود: مطمئنا توجه به رده های سنی پایه باعث تحکیم اساس و بنیان تیم های ملی جوانان و بزرگسالان خواهد شد و باید از تلاش تمام مربیان استانی رده های سنی نونهالان و نوجوانان تقدیر و تشکر کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان از نحوه قضاوت داوران در این مسابقات ابراز رضایتمندی کرد و گفت: کمیته فنی حساسیت زیادی در این پیکارها به کار گرفت به طوری که نفرات سوم مشترک نیز برای اطمینان بیشتر و تعیین نفر سوم اصلی با هم مسابقه دادند و کشتی گیر برنده با نایب قهرمان هم وزن خود نیز مبارزه کرده است تا سطح توانایی بازیکنان با دقت بیشتری محک بخورد.

ترکان ادامه داد: مسابقات آسیایی عربستان در تیر ماه 1401 و مسابقات جهانی ایتالیا مرداد ماه سال آینده برگزار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان: مسابقات آسیایی و جهانی را پیش رو داریم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان: مسابقات آسیایی و جهانی را پیش رو داریم