مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 18:472022-02-19اقتصادي

ضرورت ایمن سازی محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی


سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: برنامه ریزی برای طرح های راه سازی و ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان آذربایجان غربی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه،  یاسر رهبردین سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در دهمین جلسه مدیریت اجرایی کمیسیون ایمنی حمل و نقل جاده ای استان به لزوم برنامه ریزی برای طرح های راه سازی و ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان تاکید کرد و اظهار داشت : اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی طی گزارشی آخرین وضعیت راه ها و پروژه های در حال اجرا یا برنامه ریزی شده را در جلسه آینده ارائه کنند.

وی گفت : برای کاهش تصادفات جاده ای تمام دستگاه ها و ارگان های ذی ربط باید همکاری و هماهنگی لازم داشته باشند به ویژه اداره آموزش و پرورش و سازمان صدا و سیما می توانند نقش بزرگی در فرهنگ سازی برای قشر کودکان و جوانان در جهت رعایت قوانین و مقررات رانندگی ایجاد کنند.

رهبردین ضمن تقدیر از نظارت ها و اقدامات انجام گرفته در جهت کاهش تصادفات و سوانح جاده ای در استان علی رغم افزایش ترددها تصریح کرو: این روند باید در سال های آینده نیز با انجام نظارت ها ، گشت ها و ایمن سازی های بیشتر محورهای استان تداوم داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایمن سازی محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

ضرورت ایمن سازی محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی