مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 18:522022-02-19ورزشي

قول مدیرکل ورزش مازندران برای برطرف شدن دغدغه های حسن یزدانی


مدیرکل ورزش استان مازندران قول داد که برای اینکه سایر قهرمانان ورزشی نیز همچون حسن یزدانی از طرفیت خودشان در حوزه تخصصی شان استفاده کنند، دغدغه های قهرمان جهان و المپیک برطرف خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسن رنگرز درخصوص افتتاح مجموعه ورزشی حسن یزدانی در جویبار اظهار داشت: حسن یزدانی قهرمانی است که از صفات اخلاقی ویژه ای برخوردار است و کاپیتان جوانمرد و با اخلاق کشتی ما محسوب می شود که 7 نشان طلا و نقره و برنز المپیک و جهان را در کارنامه دارد و رسیدن به این مهم کار بسیار دشواری است.

او تنها ورشکاری است که می توان به سومین نشان المپیکش هم خوشبین و امیدوار باشیم از این رو هر کاری هم برای او انجام شود از نظر من هیچ کاری صورت نگرفته است.

وی افزود: آن چیزی که از نگاه من اتفاق مبارکی است، این است که حسن یزدانی از اندوخته اعتباری و دستاورد مالی خودش و با بهرمندی از تسهیلات بانکی، زیرساختی را ایجاد کرده که به افزایش سرانه ورزش کشور هم کمک می کند، ضمن اینکه این مجموعه می تواند مکانی برای انتقال تجربیات خودش نیز باشد.

من به عنوان خادم ورزش مازندران، همه گونه پیگیری انجام خواهم داد تا آن چیزی که طبق قانون امکان پذیر است در خصوص اجاره زمین صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول مدیرکل ورزش مازندران برای برطرف شدن دغدغه های حسن یزدانی

قول مدیرکل ورزش مازندران برای برطرف شدن دغدغه های حسن یزدانی