مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 20:072022-02-19سياسي

ایران برای رسیدن به یک توافق خوب آماده است


وزیر امور خارجه کشورمان تأکید کرد: ایران آمادگی رسیدن به یک توافق خوب را در کوتاهترین زمان ممکن دارد، به شرطی که طرف دیگر آماده اتخاذ تصمیمات سیاسی مورد نیاز باشد.

- ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در اجلاس امنیتی مونیخ در سخنانی تأکید کرد: ایران آمادگی رسیدن به یک توافق خوب را در کوتاهترین زمان ممکن دارد، به شرطی که طرف دیگر آماده اتخاذ تصمیمات سیاسی مورد نیاز باشد.

متن کامل سخنرانی امیرعبداللهیان به شرح زیر است: بسمه تعالی عالیجنابان، وزرای محترم، حضار گرامی، خانم ها و آقایان، بسیار خرسندم که امروز این فرصت در اختیار من قرار گرفت با شما در خصوص سیاست خارجی دولت جدید جمهوری اسلامی ایران صحبت نمایم.

مردم بزرگ ایران، هفته گذشته چهل و سومین سالگرد انقلاب شکوهمند خود را جشن گرفتند، انقلابی که با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، الگوی نوینی از دموکراسی دینی را به جهان عرضه کرد که تاکنون در آن 43 انتخابات عمومی با مشارکت بالای مردمی برگزار شده است.

آخرین انتخابات ما در ایران به استقرار دولتی مردمی و تحول گرا انجامید.

آنچه که امروز به عنوان سیاست خارجی متوازن، دیپلماسی پویا و تعامل هوشمند در دولت عملگرا و نتیجه محور جناب آقای رییسی مطرح می شود، ترجمان آرمان بلند انقلاب اسلامی ایران و واقع گرایی برخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران برای رسیدن به یک توافق خوب آماده است

ایران برای رسیدن به یک توافق خوب آماده است