مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 20:322022-02-19اقتصادي

طرح درج قیمت تولید روی کالا در کشور اجرایی می شود


معاون وزیر صمت با اشاره به اجرای طرح درج قیمت بر روی کالاها گفت: هدف این طرح رسیدن کالا با قیمت واقعی به دست مصرف کننده است لذا با اجرای این طرح قیمت ها 40 الی 50 درصد کاهش پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عباس تابش عصر امروز در نشست تشریحی درج قیمت تولید کالا که با حضور تولیدکنندگان منتخب استان در سالن اجتماعات اداره کل صنعت و معدن با بیان اینکه باید قیمت کالا در بازار منطقی قیمت گذاری شود، اظهار کرد: از سالیان قبل حداقل و حداکثر قیمت ها بدون هیچ الزام و فشار توسط تولید کنندگان به سازمان حمایت ارائه شده و اطلاعات آن ها را داریم لذا تصمیم گیری تعیین میانگین قیمت منطقی آسان تر است.

  وی با اشاره به رصد 84 هزار کالا در کشور توسط وزارت صمت گفت: اعتقاد دارم که تولید سخت است چون تحریم هست، تامین مواد اولیه، بازار سرمایه و غیره بنابر این مدیریت کردن تولید سخت تر است.

  معاون وزیر صمت با اشاره به وجود شبکه بیشمار توزیع در گیلان بیان کرد: ایران نسبت به دنیا چهار برابر بیشتر شبکه توزیع دارد  و در این عدد قیمت تولیدکننده، مالیات بر اساس آن محاسبه می شود و مثل فاکتور فروش می باشد و مسوولیت با همان شرکت است لذا در هر مقطعی سازمان حمایت یا هر مدعی المعلومی وارد شود و قیمت بالاتر باشد مشمول  تخلف گران فروشی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح درج قیمت تولید روی کالا در کشور اجرایی می شود

طرح درج قیمت تولید روی کالا در کشور اجرایی می شود