مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 20:422022-02-19ورزشي

پیروزی نفس گیر فردوس برابر حفاری / فوتسال قم از سقوط نجات یافت


تیم فوتسال فردوس قم در دیداری خانگی از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در قم برابر حفاری اهواز صاحب سه امتیاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته بیست و سوم از فصل 1400 مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور عصر آخرین روز بهمن ماه 1400 در شهرهای مختلف پیگیری شد و تیم فوتسال فردوس قم در دیداری خانگی برابر حفاری اهواز به میدان رفت و سرانجام با اختلاف یک گل به برتری 4 بر 3 دست یافت.

شاگردان رضا زرخانلی در تیم فردوس قم که در نیمه پایین جدول رده بندی خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کردند، در سالن دو هزار نفری و البته خالی از تماشاگر شهید حیدریان قم برابر میهمان خود که آن هم یکی از تیم های پایین جدول بود، بعد از هفته ها صاحب برتری شدند تا به لطف این سه امتیاز خیال قمی ها را از بابت بقا در بالاترین سطح رقابت های باشگاهی فوتسال ایران آسوده کنند.

فردوس قم در حال حاضر با 6 برد، 7 تساوی، 10 باخت، 53 گل زده، 73 گل خورده، تفاضل گل منفی 20 و 25 امتیاز در رده یازدهم جدول 14 تیمی فصل 1400 مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور ایستاده و در سه بازی دیگر تا پایان این فصل به مصاف رقبا خواهد رفت.

شاگردان زرخانلی در هفته بیست وچهارم باید مهمان مقاومت البرز باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی نفس گیر فردوس برابر حفاری / فوتسال قم از سقوط نجات یافت

پیروزی نفس گیر فردوس برابر حفاری / فوتسال قم از سقوط نجات یافت