مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 20:522022-02-19سياسي

جزیره خارگ نیازمند تجهیز برای تردد مستمر دریایی است


جزیره خارگ به دلیل شرایط خاص جغرافیایی نیازمند تردد دریایی به صورت مستمر به بوشهر و گناوه است.

- ، محمدرضا دشتی زاده عصر شنبه در نشست ساماندهی حوزه تردد دریایی جزیره خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ به دلیل شرایط خاص جغرافیایی نیازمند تردد دریایی به صورت مستمر به بوشهر و گناوه است.

بخشدار ویژه خارگ افزود: پیرو پیگیرهای مستمر و هم افزایی و هم گرایی صورت گرفته توسط نماینده مجلس، مدیران ارشد استانی و شهرستان و این بخش و همچنین اخذ موافقت صورت گرفته توسط شرکت ملی نفت ایران مجوز خرید صندلی سه فروند شناور جهت تردد دریایی این جزیره در نظر گرفته شده است.

نماینده عالی دولت در بخش ویژه خارگ تصریح کرد: عملیات عمومی به عنوان نماینده وزارت نفت در حوزه خدمات پیرامونی به عنوان متولی و فراهم کننده زیر ساخت های حقوقی جهت عقد قرارداد مشخص شد، همچنین اداره بندر و دریانوردی خارگ به عنوان مشاور در حوزه ارزیابی و شناسایی شرکت های کشتیرانی و شناورهای متقاضی این فرآیند انتخاب شد.

دشتی زاده در پایان خاطر نشان کرد: هدف دولت واقعی نمودن خدمات به اهالی صبور این جزیره است و در این راه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم بود، مردمان مقاوم این جزیره شایسته دریافت بهترین خدمات هستند، در ادامه این روند نیاز به تحقق خواسته های به حق با همت و هم افزایی وال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزیره خارگ نیازمند تجهیز برای تردد مستمر دریایی است

جزیره خارگ نیازمند تجهیز برای تردد مستمر دریایی است