مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 21:372022-02-19سياسي

پروژه اتصال قلعه رییسی و دیشموک به محور پاتاوه تعطیل شد


پروژه اتصال قلعه رییسی و دیشموک به محور پاتاوه تعطیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاس از چاروسا، ارتباط جاده پاتاوه به دهدشت برای مناطق محرومی همچون قلعه رییسی، دیشموک، لوداب و مارگون دستاوردهای زیادی را برای مردم آن دارد که یکی از این دستاوردها از بن بست درآمدن این مناطق است.

اما کند بودن کار این محور که قریب به 25سال می رسد بسیاری از مردم این مناطق آرزوی آن را به قبرستان ها بردند و همچنان افتتاح شدن این مسیر به اما و اگر واگذار است.

حالا که این روزها به مراحل کار و افتتاح مسیر پاتاوه به دهدشت می رسیم مناطقی همچون چاروسا و دیشموک هم دوست دارند از این بست خارج شوند و تمام سختی های که در گذشته برای رساندن خود به مرکز استان یاسوج و شهرهای تهران و اصفهان برسند.

در تابستان امسال بود که با پیگیری خبرنگاران به خصوص خبرگزاری فارس در خصوص بازگشایی مسیر قلعه رییسی به امامزاده نورالدین(ع) برای رساندن هر چه بهتر و با وقت کمتر برای اتصال به مسیر پاتاوه به دهدشت و از بن بست خارج شدن این مناطق درج شد و مسئولین مربوطه جواب دادند و استارت کار با حضور نماینده ولی فقیه و مسئولین استانی کلنگ زنی شد.

اتصال قلعه رییسی و دیشموک به محور پاتاوه به دهدشت با کمک و همراهی راهداری و حمل و نقل و اجرای فرمان شروع و کلنگ زنی شد و بعد از چند ماهی کار تعطیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه اتصال قلعه رییسی و دیشموک به محور پاتاوه تعطیل شد

پروژه اتصال قلعه رییسی و دیشموک به محور پاتاوه تعطیل شد