مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 22:222022-02-19حوادث

ماجرای برخورد پلیس اماکن با یک مغازه دار در شهریار تهران


بنا به اظهارات شهروندان ساکن در منطقه، فرد دستگیر شده در مقابل تذکر شهروندان مبنی بر رفع سد معبر مقاومت کرده و اقدام به قدرت نمایی، ترویج خشونت، - بنا به اظهارات شهروندان ساکن در منطقه، فرد دستگیر شده در مقابل تذکر شهروندان مبنی بر رفع سد معبر مقاومت کرده و اقدام به قدرت نمایی، ترویج خشونت، ایجاد رعب و وحشت و درگیری با اهالی محل را می کرده که پلیس بلافاصله پس از دستگیری، متهم را با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی کرد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در شهرک شاهد شهرستان شهریار خبر داد و گفت: پلیس با تمام توان جهت حفظ آرامش شهروندان در مقابل هنجار شکنان ایستاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات کلیپ منتشر شده در فضای مجازی اظهار کرد: برابر گزارش و شکایات مردمی مبنی بر سد معبر گسترده یک واحد صنفی میوه و سبزیجات در شهرک شاهد شهریار، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران جهت بررسی موضوع و تذکر به واحد صنفی یاد شده در محل اعلامی حاضر شدند.

وی گفت: متاسفانه مالک واحد صنفی مزبور که سلاح سرد در اختیار داشت در مقابل تذکرات همکاران انتظامی، مقاومت کرده و شروع به توهین و فحاشی می کند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای برخورد پلیس اماکن با یک مغازه دار در شهریار تهران

ماجرای برخورد پلیس اماکن با یک مغازه دار در شهریار تهران