مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 00:522022-02-19فرهنگي

حضور در جشنواره موسیقی فجر تأثیرگذاری فرهنگی دارد


که در سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت، حضور در این جشنواره را راهکاری برای حل مشکلاتی چون هزینه های بالای سالن، - تبلیغات، فیلمبردار، پوستر و صدابردار می داند که یک هنرمند برای برگزاری کنسرت در طول سال با آنها مواجه است.

او تاکید می کند: حضور در جشنواره موسیقی فجر این مشکلات و مسائل را به همراه ندارد و هنرمندان خیلی راحت تر می توانند صحنه ای برای اجرا داشته باشند.

این هنرمند موسیقی که با ایسنا گفت وگو می کرد، در عین حال تاکید می کند که جشنواره موسیقی فجر باید رویکردی را اتخاذ کند تا نگاه به جشنواره، نگاه خوبی باشد، پررونق برگزار شود و مردم به آن نزدیک شوند.

قاسم رحیم زاده با تاکید بر لزوم برگزاری و حضور هنرمندان در جشنواره موسیقی فجر، درباره ممانعت برخی هنرمندان از حضور در این جشنواره هم تصریح کرد: این مسئله عوامل مختلفی دارد؛ متأسفانه برخی از موسیقیدان ها گمان می کنند شرکت در جشنواره مشارکت در یک کار ناپسند است در حالی که من چنین اعتقادی ندارم.

دولت ها در تمام دنیا فستیوال هایی را برگزار می کنند چراکه از مردم و موسیقیدان های خود مالیات می گیرند و موظف هستند متولی فرهنگ و هنر موسیقی کشور خود باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در جشنواره موسیقی فجر تأثیرگذاری فرهنگی دارد

حضور در جشنواره موسیقی فجر تأثیرگذاری فرهنگی دارد