مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 07:072022-02-20سياسي

روایتی از خدمت انقلابی یک طلبه موفق/سفیران هدایت دهدشت الگوی شایستگی نسل جوان


نهال چهار ساله حوزه علمیه سفیران هدایت دهدشت با درایت و دغدغه جدی امام جمعه شهرستان و به مدیریت حجت الاسلام دارات مدیر جوان، نخبه و انقلابی حالا درختی تنومند شده و به بار نشسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، مقام معظم رهبری در زمینه نقش روحانیت در تداوم انقلاب معتقدند روحانیت به خاطر انقلاب در مقابل این ملت، سرافراز است اما قضیه به اینجا خاتمه پیدا نمی کند؛ یعنی صرف پرونده خوب از انقلاب کافی نیست.

ایشان در ادامه نقش روحانیت و ضرورت ادامه تلاش انقلابی فرمودند اگر تداوم انقلاب به تلاش انقلابی بستگی دارد بخش عمده ایی از این تلاش بر دوش همان کسانی است که از اول هم حرکت انقلاب اسلامی را شروع کردند یعنی؛ علمای اسلام.

حوزه علمیه سفیران هدایت یک طرح نو برای حوزه های علمیه است که به منظور تربیت مبلغ جهت نشر احکام و معارف اسلامی در سطح عموم برای مناطق مورد نیاز تأسیس شده است.

حوزه علمیه سفیران هدایت دهدشت سال 96 با تلاش حجت الاسلام حسینی امام جمعه وقت دهدشت و نماینده فعلی ولی فقیه در استان تأسیس شد.

پیگیری حجت الاسلام وحدانی فر که با دغدغه خاص امورات این حوزه علمیه را در دست گرفت و اعتماد او به یک طلبه جوان برای مدیریت حوزه باعث شکوفایی و درخشش آن شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از خدمت انقلابی یک طلبه موفق/سفیران هدایت دهدشت الگوی شایستگی نسل جوان

روایتی از خدمت انقلابی یک طلبه موفق/سفیران هدایت دهدشت الگوی شایستگی نسل جوان