مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 07:322022-02-20اقتصادي

وام اشتغالزایی به سربازان ترخیص شده از خدمت تعلق می گیرد


معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اعطای تسهیلات یک میلیارد ریالی اشتغالزایی به سربازان دارای گواهینامه مهارت آموزی که از ابتدای سال 97 به بعد ترخیص شدند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهرداد پناهپوریان، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: برابر ابلاغیه صادره از قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه عمومی ناجا و در راستای اجرای جزء 7 بند (ب) تبصره 16 قانون بودجه کل کشور (اشتغالزایی سربازان) مقرر شده تا برابر سهمیه اعلامی با هماهنگی استانداری و بانک های عامل، به سربازان بومی و ساکن استان اصفهان که از ابتدای سال 97 ترخیص شدند، تسهیلات اشتغالزایی اعطا شود.

وی سقف تسهیلات مذکور را یک میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این تسهیلات به سربازان ترخیص شده از خدمت که در دوران خدمت سربازی خود در دوره های آموزشی شرکت کرده و موفق به دریافت گواهینامه مهارت آموزی شدند، اعطا می شود.

پناهپوری گفت: ترخیص شدگان از خدمت سربازی که فارغ التحصیلان مراکز علمی و دانشگاهی و هنرستان های فنی و حرفه ای و مدارس کار و دانش باشند، مشروط بر اینکه طرح اشتغال آنان متناسب با مدرک تحصیلی و یا گواهی مهارت آموزی آنان باشد، نیز می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام اشتغالزایی به سربازان ترخیص شده از خدمت تعلق می گیرد

وام اشتغالزایی به سربازان ترخیص شده از خدمت تعلق می گیرد