مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 07:522022-02-20اقتصادي

فرش های ابریشم همدان برای شستشو به قم و تبریز ارسال می شود


رییس اتحادیه فرش فروشان همدان گفت: شور صنعتی فرش ابریشم استان همدان ضعیف بوده و اکثریت فرش های ابریشم استان برای شستشو به استان های قم و تبریز ارسال می شود.

- ایسنا/همدان رییس اتحادیه فرش فروشان همدان گفت: شور صنعتی فرش ابریشم استان همدان ضعیف بوده و اکثریت فرش های ابریشم استان برای شستشو به استان های قم و تبریز ارسال می شود.

سیدمحسن قشمی در گفت وگو با ایسنا از افزایش 10 درصدی شستشوی فرش در قالیشویی های شهرستان همدان خبر داد و اظهار کرد: نرخ نامه شستشوی فرش به قالی شویی های سطح همدان در ابتدای سال اعلام شده اما به دلیل گرانی مواد اولیه شستشوی فرش و نیز افزایش دستمزد کارگر درخواست افزایش 10درصدی را به اداره صمت استان ارائه داده ایم که هنوز جواب داده نشده اما فعلا مجوز افزایش 10درصدی را داده اند.

وی با اشاره به فعالیت 27 واحد قالیشویی دارای پروانه کسب در شهرستان همدان افزود: در حال حاضر هر متر فرش ماشینی در قالیشویی های دارای پروانه کسب سطح شهرستان همدان متری 13 هزار و 500تومان ،هر متر فرش دستبافت بسته به نوع آن بین 24 تا 41 هزار تومان،هر متر موکت شش تا هفت هزار تومان شستشو می شود.

قشمی با بیان اینکه متاسفانه شور صنعتی فرش ابریشم در استان همدان ضعیف است ،خاطر نشان کرد: در حال حاضر هر متر فرش ابریشم بالای 50هزار تومان در استان شستشو م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش های ابریشم همدان برای شستشو به قم و تبریز ارسال می شود

فرش های ابریشم همدان برای شستشو به قم و تبریز ارسال می شود