مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 07:522022-02-20سياسي

پس از بازدید استاندار از مناطق محروم زیلایی؛انقلاب در راه های روستایی زیلایی


سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد از انقلاب در راه های روستایی زیلایی خبر داد.

- کرم الله جانی پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از انقلاب در جاده های روستایی منطقه زیلایی مارگون خبر داد و گفت: با توجه به حمایت استاندار و نماینده مجلس در جهت حل مشکلات جاده ای مناطق محروم علل الخصوص جاده های بخش زیلایی و منطقه مورزرد به دنبال تحویلی تاریخی در این منطقه محروم استان هستیم.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با تلاش استاندار و معاون عمرانی از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان، پروژه های محرومیت زدایی،اعتبارات هدفمندی یارانه، اعتبارات توسعه راه های روستایی و مناطق محروم و توازن برای راه های روستایی استان اعتباری در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: با اختصاص 535 میلیارد اعتبار به راه های روستایی  دیشموک و مناطق سیلاب و کلوار، شاه غالب و زیلایی و 80 میلیارد تومان از 200 میلیارد اعتبار سفر رییس جمهور به راه های روستایی مارگون و سیلاب و کلوار  تحولی شگرف ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تا اردیبهشت 1401 بیش از 30 دستگاه ماشین آلات راهداری و راهسازی مارگون، بویراحمد و دنا از منطقه تاک سیسه تا مورزرد زیلایی مستقر می شوند و پروژه راه روستایی آغاز می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از بازدید استاندار از مناطق محروم زیلایی؛انقلاب در راه های روستایی زیلایی

پس از بازدید استاندار از مناطق محروم زیلایی؛انقلاب در راه های روستایی زیلایی