مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 07:572022-02-20سياسي

قبوض آب، برق و گاز مددجویان بوشهری رایگان شد


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: مددجویانی که تا کنون اطلاعات آن ها ثبت نشده است برای ثبت نام به سامانه سها به نشانه اینترنتی soha.

- ایسنا/بوشهر مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: مددجویانی که تا کنون اطلاعات آن ها ثبت نشده است برای ثبت نام به سامانه "سها" به نشانه اینترنتی soha.

emdad.

ir مراجعه کنند.

محمد رضا میری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و با رعایت الگوی مصرف از این پس قبوض آب، برق و گاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی رایگان می شود.

وی اضافه کرد: این ابلاغیه توسط دولت به دستگاه های و شرکت های اجرایی مربوط به این خدمات از جمله کمیته امداد ارسال شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر یاد آور شد: در مرحله اول لیست همه 41 هزار خانوار تحت حمایت با مشخصات کد ملی، آدرس و شماره تلفن برای ادارت سه گانه آب، برق و گاز ارسال شده است.

میری در خصوص ادعای شرکت گاز که لیست همه مددجویان ارسال نشده است گفت: شرکت گاز مشخصات مددجویان را با کد اشتراک درخواست کرده است که طبیعی است همه خانوارهای مددجو به دلیل اینکه مستاجر هستند و سکونت ثابتی ندارند، کد اشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبوض آب، برق و گاز مددجویان بوشهری رایگان شد

قبوض آب، برق و گاز مددجویان بوشهری رایگان شد