مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 08:022022-02-20سياسي

مرکز فرهنگی دفاع مقدس آذربایجان شرقی ظرف 3 سال آینده تکمیل می شود


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با ابراز تاسف از طولانی شدن بهره برداری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس تبریز گفت: قول می دهم این مرکز ظرف سه سال آینده تکمیل شود و به بهره برداری کامل برسد.

- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی: مرکز فرهنگی دفاع مقدس آذربایجان شرقی ظرف 3 سال آینده تکمیل می شود ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با ابراز تاسف از طولانی شدن بهره برداری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس تبریز گفت: قول می دهم این مرکز ظرف سه سال آینده تکمیل شود و به بهره برداری کامل برسد.

امیر دریادار دوم رضا عباسی در جمع خبرنگاران، افتتاح کامل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی ظرف سه سال آینده را مهم ترین هدف و برنامه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان دانست و اظهار کرد:: عملیات عمرانی و احداث ابنیه های این مرکز فرهنگی چهار سال قبل به پایان رسیده است و اکنون محوطه سازی و تکمیل محتوای آن با جدیت پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی نیازمند همت و مساعدت جمعی تمامی دستگاه های اجرایی است، افزود: این مرکز فرهنگی بهترین محل و مکان برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل کنونی و آین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس آذربایجان شرقی ظرف 3 سال آینده تکمیل می شود

مرکز فرهنگی دفاع مقدس آذربایجان شرقی ظرف 3 سال آینده تکمیل می شود