مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 08:022022-02-20اقتصادي

استاندار آذربایجان شرقی از ناحیه صنعتی یوزبند کلیبر بازدید کرد


استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان کلیبر، ضمن بازدید از مجموعه نفلین سینیت و واحدهای تولیدی مستقر در ناحیه صنعتی یوزبند، در آیین افتتاح پروژه عمرانی گردنه الم جی شرکت کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان کلیبر، ضمن بازدید از مجموعه نفلین سینیت و واحدهای تولیدی مستقر در ناحیه صنعتی یوزبند، در آیین افتتاح پروژه عمرانی گردنه الم جی شرکت کرد.

عابدین خرّم در جریان بازدید از مجموعه ی صنایع معدنی نفلین سینیت کلیبر، ضمن بررسی روند استخراج، استحصال و فرآوری این ماده معدنی پرارزش، بر به کارگیری نیروهای بومی، رعایت ملاحظات زیست محیطی و پیگیری طرح های توسعه ای این صنعت معدنی در شهرستان های سراب و کلیبر تاکید کرد.

وی، از دو واحد تولیدی در ناحیه ی صنعتی یوزبند نیز بازدید کرده و دستورهای لازم برای آغاز مراحل آماده سازی و احداث زیرساخت های شهرک صنعتی این شهرستان به وسعت 42 هکتار را صادر کرد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در آیین کلنگ زنی و بهره برداری از طرح های احداث و نوسازی جاده ای شهرستان های کلیبر، خداآفرین و هوراند در محل آغاز پروژه، گردنه الم جی شرکت کرد.

وی گفت: رویکرد و اراده ی مهم دولت سیزدهم محرومیت زدایی و عدالت گستری است و با جدیتی که در نماینده این شهرستان ها برای پیگیری لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان شرقی از ناحیه صنعتی یوزبند کلیبر بازدید کرد

استاندار آذربایجان شرقی از ناحیه صنعتی یوزبند کلیبر بازدید کرد