مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 08:222022-02-20حوادث

آتش سوزی در پمپ بنزین مشکین دشت مهار شد


مسئول آتش نشانی شهرداری مشکین دشت گفت: آتش سوزی جایگاه پمپ بنزین واقع در خیابان شهید زارع با حضور عوامل آتش نشانی مهار و یک خودرو طعمه حریق شد.

- اظهار کرد: ساعت 1 و 55 دقیقه بامداد یکشنبه با گزارش وقوع آتش سوزی جایگاه پمپ بنزین واقع در خیابان شهید زارع، جنب تالار پذیرایی مهر و ماه و احتمال حتمی گسترش حریق، تیم عملیات اطفای حریق ایستگاه مرکزی آتش نشانی شهرداری مشکین دشت به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: یک دستگاه خودرو پراید در محل سوخت گیری این پمپ بنزین بر اثر رعایت نکردن موارد ایمنی و به واسطه آن یکی از پمپ ها طعمه حریق شد که طی آن کارگران پمپ بنزین با مشاهده صحنه حریق و با استفاده از کپسول های آتش نشانی بلافاصله اقدام به اطفا کردند.

مسئول آتش نشانی شهرداری مشکین دشت تصریح کرد: پس از اعلام وقوع این حریق تیم عملیاتی آتش نشانی شهرداری مشکین دشت به محل حادثه اعزام و در یک عملیات اجرایی واکنش سریع، این آتش سوزی را به سرعت مهار و از بروز فاجعه حریق پیشگیری کردند.

وی با اشاره به اینکه آموزش ایمنی برای کارکنان چنین محیط های خطرناکی قبلاً انجام گرفته است، متذکر شد: مسئولان جایگاه سوخت بایستی به امر ایمنی توجه ویژه ای داشته و ارتقای سطح ایمنی و آموزش را در اولویت کاری قرار دهند که لحظه ای غفلت یک عمر پشیمانی می تواند به دنبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در پمپ بنزین مشکین دشت مهار شد

آتش سوزی در پمپ بنزین مشکین دشت مهار شد