مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 08:422022-02-20اجتماعي

نقشه های کاداستر یک چهارم اراضی کشاورزی آذربایجان شرقی تهیه می شود


مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از تهیه ی نقشه های کاداستر یک چهارم اراضی کشاورزی استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از تهیه ی نقشه های کاداستر یک چهارم اراضی کشاورزی استان خبر داد.

داداش نصیری در جلسه ای که باحضور رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی و مسئولین سازمان به منظور ارزیابی عملکرد برنامه کاداستر اراضی استان برگزار شد، ضمن تشریح عملکرد مدیریت امور اراضی استان در تهیه ی نقشه های کاداستر یک چهارم اراضی کشاورزی استان، فرآیند کاربردی سازی این پروژه بزرگ و چگونگی عملیاتی کردن ادامه این طرح را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

در این جلسه با تاکید رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی مقرر شد، دبیرخانه دائمی کاربردی سازی برنامه کاداستر اراضی استان در معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان مستقر شده و ضمن تشکیل جلسات منظم و دو هفته ای آن، مدیریت امور اراضی استان با ارائه اطلاعات مکانی و توصیفی، برنامه عملیاتی خود را برای تسریع در فرآیند تهیه نقشه های کاداستر اراضی کشاورزی استان به صورت کامل تهیه و ارائه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، با اجرایی شدن عملیات کاداستر اراضی و بارگذاری اطلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه های کاداستر یک چهارم اراضی کشاورزی آذربایجان شرقی تهیه می شود

نقشه های کاداستر یک چهارم اراضی کشاورزی آذربایجان شرقی تهیه می شود