مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 08:522022-02-20سياسي

بررسی تخلفات بازار بورس/چرایی خروج یکباره یک شرکت از بورس


سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به بررسی بازار بورس گفت: حدود صد شخص حقوقی که غالباً شرکت های دولتی و بانک ها بودند، ورود و خروج شان جای سوال دارد.

- ، ذبیح الله خداییان، رییس سازمان بازرسی کل کشور و سخنگوی قوه قضاییه در برنامه نگاه یک، بیان کرد: رییس قوه قضاییه که قریب به 7 ماه است کارشان را در قوه قضاییه شروع کردند، با توجه به شناخت عمیقی که نسبت به دستگاه قضایی دارند و از تجربیات بیش از سی ساله در قوه قضاییه برخوردار هستند، با چالش های قوه قضاییه، علل و عوامل این چالش ها و همچنین راهکارهای رفع این چالش ها به خوبی آشنا هستند.

وی ادامه داد: بر این اساس حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای از همان روز نخستی که ابلاغ رییس قوه را دریافت کرد، شروع به ریل گذاری در قوه قضاییه کرد و نکاتی را بیان و دستوراتی را صادر کرد که به خوبی مورد استقبال مردم، حقوقدانان و افراد صاحبنظر قرار گرفت.

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به پاره ای از اقدامات قوه قضاییه در دوره تحول و تعالی، گفت: از همان روزهای نخستی که حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای مسئولیت پذیرفت، بازدیدی از زندان های تهران داشت و اولین ملاقاتش با خانوانده زندانیان بود.

خداییان ادامه داد: وی بر این است که قشر زندانی، قشرآسیب پذیر جامعه هستند که دست شأن از خانواده، مراجع قضایی و سایر مراجع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تخلفات بازار بورس/چرایی خروج یکباره یک شرکت از بورس

بررسی تخلفات بازار بورس/چرایی خروج یکباره یک شرکت از بورس