مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 08:572022-02-20سياسي

اعتبارات سفر رییس جمهور به استان سمنان تخصیص یافت


بخش قابل توجهی از اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به صورت نقدی و اسناد تخصیص یافته و خوشبختانه اتفاقات و گشایش های خوبی را هم برای استان به دنبال داشته است.

- ، سید محمد رضا هاشمی صبح یکشنبه در وبینار تخصصی شورای معاونین وزارت کشور به صورت ویدئوکنفرانسی و به میزبانی استانداری سمنان درباره سفر رییس جمهور به استان سمنان، تاکید کرد: بخش قابل توجهی از اعتبارات مصوب این سفر در قالب چند بخش و به صورت نقدی و اسناد تخصیص یافته است.

وی افزود: خوشبختانه گشایش های اقتصادی ارزشمندی نیز در همین ارتباط به انجام رسیده که از جمله می توان به انعقاد قرارداد تأمین دو هزار دستگاه اتوبوس دیزلی ناوگان درون شهری کشور، مابین وزارت کشور و شرکت تولیدی در سمنان اشاره کرد که ماحصل همین سفر بودند.

استاندار سمنان با بیان اینکه امور مرتبط با احیای واحدهای راکد صنعتی و تولیدی استان همه هفته در کارگروهی ویژه با حضور مسئولان ارشد اجرایی و قضایی استان بررسی و راهکارهای فعالیت مجدد و بازگشت این واحدها به چرخه تولید ارائه می شود، افزود: 28 واحد صنعتی و تولیدی استان احیا و به چرخه تولید بازگشته است.

هاشمی با بیان اینکه تأمین نیاز آبی استان سمنان یکی از مهمترین ضرورت های ما است، تاکید کرد: در این راستا اقداماتی نیز صورت گرفته اما نیاز است که مدیران دستگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات سفر رییس جمهور به استان سمنان تخصیص یافت

اعتبارات سفر رییس جمهور به استان سمنان تخصیص یافت