مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 09:022022-02-20اجتماعي

آموزش دانش آموزان در 7 شهرستان استان سمنان مجازی انجام می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: با توجه به شرایط قرمز حاکم بر شهرستان های استان، آموزش در مدارس هفت شهرستان استان به جز میامی، مجازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد دستورانی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران درباره آموزش دانش آموزان در هفت شهرستان استان سمنان به صورت مجازی، تاکید کرد: آموزش در تمام دوره های تحصیلی در شهرستان های شرایط قرمز استان تا پایان هفته جاری مجازی خواهد بود.

وی افزود: این شهرستان ها شامل سمنان، شاهرود، سرخه، مهدی شهر، دامغان، گرمسار و آرادان هستند و برای حفظ سلامت دانش آموزان با توجه به شرایط قرمز کرونایی، محدودیت ها به صورت کامل اجرا می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ادامه داد: کادر اداری و اجرایی در تمام دوره های تحصیلی در تمام شهرستان های قرمز کرونایی استان سمنان برای پاسخگویی باید در مدرسه ها حضور داشته باشند.

دستورانی گفت: آموزش در شهرستان های قرمز کرونایی استان سمنان از فردا سی ام بهمن تا پایان هفته جاری مجازی و از طریق برنامه شاد دنبال می شود و هفته آینده با توجه به اعلام رنگ بندی جدید کرونایی درباره نحوه آموزش ها در استان سمنان تصمیم گیری می شود چرا که برنامه تحصیلی وابسته به تصویب ستاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش دانش آموزان در 7 شهرستان استان سمنان مجازی انجام می شود

آموزش دانش آموزان در 7 شهرستان استان سمنان مجازی انجام می شود