مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 09:072022-02-20سياسي

میدان جهاد تبیین، میدان خودسازی مجاهدان است


عضو هیات علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) میدان جهاد تبیین را میدان خودسازی مجاهدان دانست و گفت: ورود به هر میدان مبارزه درواقع یک مبارزه شخصی را نیز با خود دارد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری عضو هیات علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) میدان جهاد تبیین را میدان خودسازی مجاهدان دانست و گفت: ورود به هر میدان مبارزه درواقع یک مبارزه شخصی را نیز با خود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین صفدر الهی راد شامگاه گذشته، 30 بهمن ماه در نشست تخصصی جهاد تبیین، محورها و راهکارها ، با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت جهاد تبیین دست کم در دو دهه اخیر، اظهار کرد: ایشان در ماه های اخیر بر این مسئله به عنوان یک فریضه فوری و قطعی تأکید بیشتری دارند، با این حال این گلایه نسبت به مسئولان و تشکل ها و فعالان فرهنگی وجود دارد که در پی این دستور رهبری، تحرک قابل توجه و حتی تشریفاتی را هم در راستای عمل به این فرمان جهاد شاهد نبودیم.

الهی راد جهاد تبیین را معادل مفهوم تواصی به حق دانست و توضیح داد: تواصی به حق مبنای قرآنی جهاد تبیین و بدان معناست که حق را بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم که این مسئله نه به صورت تأکید عادی مطرح می شود بلکه از میان اعمال صالح، خداوند تواصی به حق را انتخاب و به عنوان یک شرط برجسته بیان می کند که اگر اتف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان جهاد تبیین، میدان خودسازی مجاهدان است

میدان جهاد تبیین، میدان خودسازی مجاهدان است