مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 09:122022-02-20دانش

استاندار یزد فیش حقوقی خود را منتشر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی در خصوص انتشار فیش حقوقی خود به خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به این که من از گذشته تاکنون طرفدار شفافیت بودم و اعتقاد داریم مردم در قبال مسئولان و موارد مربوط به مسائل عمومی نامحرم نیستند و همچنین در پاسخ به یک سری شبهات فیش حقوقی خود را منتشر کردم.

وی با بیان این که حقوق مدیران خیلی غیرمتعارف نیست، افزود: خود من هیئت علمی دانشگاه هستم و از دانشگاه به استانداری مأمور شدم و حقوقم همین عددی بود که اعلام شده است.

استاندار یزد گفت: البته سه میلیون تومان از این ماه در واقع بر اساس کمبودهایی که در کشور وجود داشت و ضرایب که در فیش حقوقی حذف شد حقوقم کاهش پیدا کرد.

فاطمی با بیان این که همین مبلغ هم از سر ما زیاد است و ما کارگر مردم هستیم و افتخار ما خدمتگزاری بی منت برای مردم هست نباید به دنبال این چنین مواردی باشیم، تصریح کرد: از مدیران دیگر انتظار داریم البته قانون و اجبار نیست همه مدیران می توانند به صورت اقناعی دریافتی های خود را منتشر نمایند و من هم این کار رو داوطلبانه انجام دادم.

وی بیان داشت: اگر بقیه مدیران هم در کشور چه در مجلس و چه خارج از مجلس و در دولت و در قوه قضاییه نسبت به شفاف سازی حقوق خود اقدام کنند کار بسیار ارزشمندیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد فیش حقوقی خود را منتشر کرد

استاندار یزد فیش حقوقی خود را منتشر کرد