مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 09:222022-02-20بين الملل

پهپاد حسّان، ارتش اسراییل را متحمل شکست امنیتی و اقتصادی کرد


روزنامه «کالکالیست» هزینه اقتصادی هر ساعت پرواز جنگنده اف 16 و بالگرد آپاچی را برای ارتش رژیم صهیونیستی به ترتیب 22 هزار دلار و 4 هزار دلار تخمین زد.

- روزنامه کالکالیست هزینه اقتصادی هر ساعت پرواز جنگنده اف 16 و بالگرد آپاچی را برای ارتش رژیم صهیونیستی به ترتیب 22 هزار دلار و 4 هزار دلار تخمین زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روزنامه صهیونیستی کالکالیست ضمن اذعان به شکست آشکار ارتش اسراییل در مقابله با پهپاد حسّان حزب الله لبنان، در گزارشی خسارت اقتصادی تقریبی پرواز جنگنده های اف 16، بالگردهای آپاچی و موشک های شلیک شده از سامانه پدافند موشکی گنبدآهنین ارتش اسراییل را برای مقابله با پهپاد مقاومت تخمین زد.

این روزنامه صهیونیستی ضمن اعتراف به شکست واضح ارتش اسراییل در مقابله با پهپاد حسّان حزب الله که به حریم هوایی اراضی اشغالی فلسطین نفوذ و به مدت 40 در آن گشت زنی کرد و بدون رهگیری و انهدام به محل پرواز خود بازگشت، افزود: جنگنده های اف 16، بالگردهای آپاچی و موشک های آماده به شلیک در سامانه پدافند موشکی گنبدآهنین هیچیک نتوانست پهپاد حسان را رهگیری و منهدم کند.

روزنامه مذکور ضمن تأکید بر این نکته که اسراییل در قضیه پهپاد حسّان حزب الله در آنِ واحد متحمل شکست امنیتی و اقتصادی شد، خرید تجهیزات رهگیری در دسترس و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهپاد حسّان، ارتش اسراییل را متحمل شکست امنیتی و اقتصادی کرد

پهپاد حسّان، ارتش اسراییل را متحمل شکست امنیتی و اقتصادی کرد