مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 09:222022-02-20اجتماعي

بارش برف و باران در راه ارتفاعات مازندران


مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به هشدار سطح زرد هواشناسی، گفت: از امروز تا پایان روز دوشنبه دوم اسفند ماه امسال شاهد بارش متناوب برف و باران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به هشدار سطح زرد هواشناسی ویژه ارتفاعات (جاده ها و محورهای کوهستانی استان)، اظهار کرد: با فعالیت سامانه بارشی از امروز تا پایان روز دوشنبه دوم اسفند ماه امسال شاهد بارش متناوب برف و باران، کاهش محسوس دما گاهی با وزش باد نسبتا شدید در آسمان مازندران هستیم.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی ارتفاعات استان را دربر می گیرد، افزود: مه آلود شدن، کاهش دید، کولاک برف، لغزندگی و اختلال در جاده ها و محورهای کوهستانی از مخاطرات این سامانه بارشی است.

مدیرکل هواشناسی مازندران تصریح کرد، توصیه بر احتیاط در تردد جاده ای، پرهیز از صعود کوهنوردان به ارتفاعات و تجهیز خودروها به ادوات زمستانی و مدیریت در مصرف برق و گاز است.

رضوی با اشاره به کاهش ابرناکی آسمان مازندران از اواخر روز دوشنبه، یادآور شد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی روزهای سه شنبه سوم تا جمعه 6 اسفند ماه امسال شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما در مازندران خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران در راه ارتفاعات مازندران

بارش برف و باران در راه ارتفاعات مازندران