مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 09:422022-02-20سياسي

فعالان اتحادیه های علمی دانشجویی کشور به رییس مجلس نامه نوشتند


جمعی از فعالان و ادوار اتحادیه ها و تشکل های علمی دانشجویی کشور با هدف بررسی ابعاد استفاده از ظرفیت های علمی این اتحادیه ها طی نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی خواستار برگزاری نشستی با وی شدند.

- جمعی از فعالان و ادوار اتحادیه ها و تشکل های علمی دانشجویی کشور با هدف بررسی ابعاد استفاده از ظرفیت های علمی این اتحادیه ها طی نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی خواستار برگزاری نشستی با وی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، متن نامه جمعی از فعالان و ادوار اتحادیه ها و تشکل های علمی دانشجویی کشور به این شرح ذیل است: جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی ایران سلام علیکم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا در ایام الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، دهه فجر فرصت بازنگری در ارزش ها و آرمان هاست و این که چه بودیم و چه کردیم و چه می خواستیم و اکنون کجاییم و چه می کنیم.

یکی از ثمرات این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است و این اتفاق بزرگی است، اتفاقی که باعث سربلندی ملت بزرگ ایران شد و امروز انقلاب اسلامی ایران به درجه ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و ملت های آزادی خواه از این انقلاب بی نظیر الهام می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان اتحادیه های علمی دانشجویی کشور به رییس مجلس نامه نوشتند

فعالان اتحادیه های علمی دانشجویی کشور به رییس مجلس نامه نوشتند