مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 09:422022-02-20اقتصادي

پتروشیمی شیراز می تواند به تامین کننده اصلی کود اوره برزیل باشد


مدیر عامل پتروشیمی شیراز تاکید کرد که این شرکت توانمندی لازم برای تبدیل شدن به تامین کننده اصلی کود اوره مورد نیاز کشور برزیل، را دارد.

- ایسنا/فارس مدیر عامل پتروشیمی شیراز تاکید کرد که این شرکت توانمندی لازم برای تبدیل شدن به تامین کننده اصلی کود اوره مورد نیاز کشور برزیل، را دارد.

امین امرایی، با اشاره به سفر اخیر ترزا کریستینا؛ وزیر کشاورزی برزیل به شیراز و بازدید او از شرکت پتروشیمی شیراز و طرح موضوع مبادله کود اوره با محصولات تولیدی برزیل، گفت: پتروشیمی شیراز می تواند تامین کننده اصلی کود اوره برای صادرات به برزیل باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی شیراز، امرایی با اشاره به توانمندی های پتروشیمی شیراز در تولید کود اوره ،افزود: در سال گذشته میلادی میزان قابل توجهی از محصول کود اوره تولیدی این شرکت به کشور برزیل صادر شده است که این میزان قابل افزایش نیز خواهد بود.

مدیر عامل پتروشیمی شیراز همچنین گفت: پتروشیمی شیراز علاوه بر تولید کود اوره توان تولید و صادرات کود مایع UAN بعنوان محصولی با کیفیت و عملکرد بهتر نسبت به کود اوره را دارد، پتروشیمی شیراز به عنوان نخستین شرکت پتروشیمی کشور در تولید اوره یکی از موفق ترین شرکت ها در امر تولید و صادرات محصولات کودهای کشاورزی است که می تواند نقش موثری در توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتروشیمی شیراز می تواند به تامین کننده اصلی کود اوره برزیل باشد

پتروشیمی شیراز می تواند به تامین کننده اصلی کود اوره برزیل باشد