مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 09:572022-02-20سياسي

جهاد تبیین وظیفه همگانی است/ ضرورت وجود 4 پیش فرض در جهاد تبیین


استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به ضرورت انجام جهاد تبیین در جامعه، گفت: رهبر انقلاب این مسئله را یک امر فوری، واجب و همگانی عنوان کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین مسئله را یک امر فوری، واجب و همگانی عنوان کرده اند.

وی با بیان اینکه فعالان فرهنگی، مسئولان و تشکلات فعالیت خاصی در خصوص جهاد تبیین انجام نداده اند، عنوان کرد: اهمیت جهاد در حوزه فرهنگی اهمیتش به مراتب بالاتر از جهاد نظامی است این در حالی است که رهبر انقلاب فرمان جهادی صادر کرده اند.

استاد حوزه و دانشگاه تواصی به حق و تواصی به صبر را جزیی از اعمال صالح عنوان کرد و ادامه داد: هر فردی که این اعمال را انجام نده از دیگر اعمال نیک و صالح بی بهره خواهد شد.

الهی راد تواصی به حق را همان جهاد تبیین دانست و افزود: جهاد تبیین یک توصیه عام است که باید همه برای انجام آن اقدام کنند.

وی با اشاره به شناخت پیش فرض های جهاد تبیین، تصریح کرد: همه باید به این مهم توجه کنند که هرزمان تعبیر جهاد عنوان شد بدون شک میدان مبارزه وجود دارد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دشمن در حال تحریف حقیقت است، مطرح کرد: جهاد تنها حضور در میدان نظامی نیست بلکه نمونه های مختلفی دارد که باید هرکدام از این جهادها در زمان خود انجام شود و مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین وظیفه همگانی است/ ضرورت وجود 4 پیش فرض در جهاد تبیین

جهاد تبیین وظیفه همگانی است/ ضرورت وجود 4 پیش فرض در جهاد تبیین