مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 09:572022-02-20اقتصادي

هیچ مشکلی در تأمین مرغ شب عید نداریم/ اعلام قیمت مرغ قطعه بندی شده


معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهادکشاورزی همدان گفت: با برنامه ریزی هایی انجام شده، هیچ مشکلی در تأمین مرغ مورد نیاز مردم در بازار شب عید نخواهیم داشت به طوری که مرغ مازاد نیاز نیز به سایر استان ها ارسال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسین فضلی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه ریزی و هماهنگی هایی با معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی در دو ماه اخیر دی و بهمن ماه در راستای جوجه ریزی صورت گرفته است اظهار کرد: در دی ماه 3 میلیون و100 هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده که محصول مرغ تولیدی آن حدودا از 20 بهمن تا فروردین ماه سال آینده  به بازار عرضه می شود.

وی با اشاره به اینکه در بهمن ماه نیز 3 میلیون و  111 هزار قطعه جوجه ریزی صورت گرفته که محصول آن از ابتدای فروردین و پیش از ماه مبارک رمضان به بازار خواهد آمد افزود: با  برنامه ریزی هایی انجام شده، هیچ مشکلی در تامین مرغ مورد نیاز استان نخواهیم داشت به طوری که مرغ مازاد نیز به دیگر استان ها ارسال می شود.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: تولید روزانه مرغ استان به طور متوسط بین 190 تا 200 تن  است که از این میزان روزانه 120 تا 130 تن مورد مصرف داخل استان و 60 تا 65 تن  نیز  به سایر استان ها که کمبود مرغ دارند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مشکلی در تأمین مرغ شب عید نداریم/ اعلام قیمت مرغ قطعه بندی شده

هیچ مشکلی در تأمین مرغ شب عید نداریم/ اعلام قیمت مرغ قطعه بندی شده