مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 10:172022-02-20پزشكي

وضعیت کرونا در 4 شهر کردستان قرمز شد/ 10 درصد کودکان زیر 12 سال واکسینه شدند


مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری ها در دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تاکنون 20 هزار و 105 کودک 5 تا 12 سال معادل 10 درصد کودکان استان واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

- ایسنا/کردستان مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری ها در دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تاکنون 20 هزار و 105 کودک 5 تا 12 سال معادل 10 درصد کودکان استان واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

دکتر امید بنفشی در گفت و گو با خبرنگاران استان، با اشاره به وضعیت کرونا در استان بر اساس آخرین رنگ بندی اظهار کرد: اکنون سنندج، دیواندره، بانه و کامیاران قرمز، هستند.

وی افزود: همچنین شهرستان های بیجار، قروه، مریوان، سقز و سروآباد نارنجی و دهگلان در شرایط زرد قرار گرفته است.

این مقام مسئول تاکید کرد: ورود به مرحله قرمز کرونایی به منزله این هشدار است، که هرگونه سهل انگاری می تواند موجب مواجهه با یک بحران جدی و ایجاد پیامدهای ناگوار برای سلامت خود و جامعه شود.

دکتر بنفشی ضمن تاکید بر رعایت جدی شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات ادامه داد: در شرایط کنونی که امیکرون به سرعت در حال گسترش است، ایمنی خود را تا حد امکان در برابر این بیماری افزایش دهید که مهم ترین توصیه در این زمینه، دریافت واکسن و به ویژه تکمیل واکسیناسیون با دریافت دُز سوم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونا در 4 شهر کردستان قرمز شد/ 10 درصد کودکان زیر 12 سال واکسینه شدند

وضعیت کرونا در 4 شهر کردستان قرمز شد/ 10 درصد کودکان زیر 12 سال واکسینه شدند