مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 10:322022-02-20سياسي

نمایشگاه اصفهان؛ مجری انحصاری عناوین نمایشگاهی سلیمانیه عراق


با حضور مدیران عامل شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان و نمایشگاه بین المللی سلیمانیه عراق، تفاهم نامه مشترک برگزاری رویدادهای نمایشگاهی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه به امضا رسید.

- ایسنا/اصفهان با حضور مدیران عامل شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان و نمایشگاه بین المللی سلیمانیه عراق، تفاهم نامه مشترک برگزاری رویدادهای نمایشگاهی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه به امضا رسید.

براساس این تفاهم نامه، نمایشگاه بین المللی اصفهان مسئولیت برگزاری انحصاری برخی از عناوین رویدادهای نمایشگاهی در سلیمانیه عراق را بر عهده گرفت.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره نمایشگاه بین المللی اصفهان در آیین امضای این تفاهم نامه، گفت: نمایشگاه اصفهان به منظور فراهم آوردن شرایط مناسب برای معرفی و صادرات کالاهای تولید ایران به کشورهای مختلف، مسئولیت برگزاری رویدادهای نمایشگاهی در سلیمانیه عراق را بر عهده گرفت.

علیرضا مرتضوی با تأکید بر اینکه نمایشگاه اصفهان در راستای تحقق چشم انداز و اهداف توسعه ای، حوزه فعالیت های خود را گسترده تر کرده است، افزود: به منظور تحقق برنامه ریزی های صورت گرفته، نمایشگاه اصفهان در نخستین گام محل دائمی برپایی نمایشگاه های منطقه ای اصفهان در بصره عراق را سازماندهی و مستقر کرد و در دومین گام، با نمایشگاه بین المللی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه اصفهان؛ مجری انحصاری عناوین نمایشگاهی سلیمانیه عراق

نمایشگاه اصفهان؛ مجری انحصاری عناوین نمایشگاهی سلیمانیه عراق