مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 10:322022-02-20حوادث

امداد رسانی به خودروهای گرفتار در کولاک محور تکاب


مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در اثر بارش برف و تدوام این بارندگی طی شب گذشته به 90 مسافر گرفتار در برف و کولاک در محورهای جنوب استان امدادرسانی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، امیر جعفرزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد مسافر با 29 دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در محور مواصلاتی شهرستان تکاب به شاهین دژ بودند که امدادرسانی شدند.

وی ادامه داد: 23 دستگاه خودرو سواری، 2 دستگاه خودرو اتوبوس و چهار دستگاه خودرو باری درکولاک شدید محور مواصلاتی تکاب به شاهین دژ گرفتار شده بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: این خودروها توسط اکیپ امداد و نجات جاده ای پایگاه مایین بلاغ رهاسازی شدند و با توجه به فعالیت سامانه در حال حاضر در این محور تداوم امدادرسانی وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا اطلاع رسانی عمومی جهت افزایش آگاهی های مردم جهت به حداقل رساندن حوادث، دسترسی به حداکثر توان مقابله با حوادث زمستانی با مشارکت همکاران و امدادگران و سازمان های همکار و پاسخ گویی صحیح، به موقع و کامل به حوادث زمستانی از جمله اهداف این سازمان است.

امدادرسانی در تصادفات جاده ای، رهاسازی خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک، آموزش و کمک به بستن زنجیرچرخ در جاده های برفی، انجام امداد و کمک های اولیه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امداد رسانی به خودروهای گرفتار در کولاک محور تکاب

امداد رسانی به خودروهای گرفتار در کولاک محور تکاب