مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 10:322022-02-20پزشكي

نوش داروی نمکی کمیاب شد/ بوشهری ها در به در به دنبال سِرُم


اکثر شهروندان از گرانی سرم تزریقی و نبود آن در داروخانه های سطح شهرستان دشتی گلایه مند هستند و می گویند باید تمام داروخانه ها را سر بزنیم تا شاید بتوانیم سرم را تهیه کنیم که قیمت آن نیز هر دفعه چند برابر افزایش پیدا می کند.

- خبرگزاری فارس -شهرستان دشتی، آزاده حیدری نسب: پنج موج خوف انگیز کرونا را پشت سر گذاشتیم در حالیکه هر موجش برای هموطنان با کابوس تحمل رنج بیماری، سختی مراقبت از بیماران کرونایی، کمبود و گرانی دارو و یا حتی مرگ عزیزانشان در اثر کرونا همراه بود.

حال که موج ششم آرامش بعد از طوفان ما را به هم زده است و دوسالگی کرونا با شیوع گسترده سویه امیکرون همراه شده است، اگر چه به علت انجام واکسیناسیون هموطنان از گزند مرگ و میر آن تا حدودی در امان هستند و از وحشت و استرس آنان کاسته شده است، اما باز هم عواملی همچون کمبود و گرانی بعضی از داروهای ضروری و خاص بیماران کرونایی باعث نگرانی هموطنان شده است.

  کمبود سرم در دشتی اخیرا مدیرکل امور دارویی سازمان غذا و دارو در خصوص تولید و توزیع سرم های تزریقی، گفته بود: در زمینه سرم های تزریقی به میزان مورد نیاز توسط تولیدکنندگان تولید شده و در برخی از مراکز درمانی که به علت افزایش چند برابری مراجعین با کاهش موجودی مواجه هستند، به سرعت توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوش داروی نمکی کمیاب شد/ بوشهری ها در به در به دنبال سِرُم

نوش داروی نمکی کمیاب شد/ بوشهری ها در به در به دنبال سِرُم