مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 10:472022-02-20ورزشي

رییس هیات ورزشی که دیگر نمی خواهد باشد!


دوره چهارساله مدیریت من همین روزها به پایان می رسد و من تصمیم دارم دیگر برای مجمع انتخاب رییس جدید هیات ثبت نام نکنم زیرا من فکر می کنم اگر افراد جدیدی وارد هیات های مختلف شوند این می تواند باعث خدمت بیشتری به رشته های ورزشی شود.

- ایسنا/خوزستان رییس هیات گلف خوزستان گفت: دوره چهارساله مدیریت من همین روزها به پایان می رسد و من تصمیم دارم دیگر برای مجمع انتخاب رییس جدید هیات ثبت نام نکنم زیرا من فکر می کنم اگر افراد جدیدی وارد هیات های مختلف شوند این می تواند باعث خدمت بیشتری به رشته های ورزشی شود.

رضا علیجانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: من دو سال و پنج ماه است که در هیات گلف خوزستان مشغول به فعالیت هستم و خوشبختانه علی رغم این که اداره کل ورزش و جوانان طی سال های گذشته بودجه خاصی را به ما تزریق نکرد و حتی دفتری را که برای هیات گلف در نظر گرفته شده بود به ما تحویل نداند و به هیات دیگری دادند اما با همت همکارانم در هیات، باشگاه ها، مربیان و ورزشکاران، توانستیم مقام های خوبی را برای خوزستان به دست آوریم.

وی افزود: خوزستان در این چند سال به صورت مرتب در رده های سنی مختلف مقام کسب کرده است و بیشترین سهم را در مسابقات لیگ برتر داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیات ورزشی که دیگر نمی خواهد باشد!

رییس هیات ورزشی که دیگر نمی خواهد باشد!