مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 10:572022-02-20پزشكي

نوش داروی نمکی کمیاب شد/ بوشهری ها در به در به دنبال سِرُم


خبرگزاری فارس -شهرستان دشتی، آزاده حیدری نسب: پنج موج خوف انگیز کرونا را پشت سر گذاشتیم در حالیکه هر موجش برای هموطنان با کابوس تحمل رنج بیماری، سختی مراقبت از بیماران کرونایی، کمبود و گرانی دارو و یا حتی مرگ عزیزانشان در اثر کرونا همراه بود.

حال که موج ششم آرامش بعد از طوفان ما را به هم زده است و دوسالگی کرونا با شیوع گسترده سویه امیکرون همراه شده است، اگر چه به علت انجام واکسیناسیون هموطنان از گزند مرگ و میر آن تا حدودی در امان هستند و از وحشت و استرس آنان کاسته شده است، اما باز هم عواملی همچون کمبود و گرانی بعضی از داروهای ضروری و خاص بیماران کرونایی باعث نگرانی هموطنان شده است.

  کمبود سرم در دشتی اخیرا مدیرکل امور دارویی سازمان غذا و دارو در خصوص تولید و توزیع سرم های تزریقی، گفته بود: در زمینه سرم های تزریقی به میزان مورد نیاز توسط تولیدکنندگان تولید شده و در برخی از مراکز درمانی که به علت افزایش چند برابری مراجعین با کاهش موجودی مواجه هستند، به سرعت توزیع می شود.

اما هر بار با اوج گیری شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان دشتی، داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی کمیاب می شود و گاهاً شهروندان نمی توانند آن را در داروخانه ها پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوش داروی نمکی کمیاب شد/ بوشهری ها در به در به دنبال سِرُم

نوش داروی نمکی کمیاب شد/ بوشهری ها در به در به دنبال سِرُم