مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 11:022022-02-20سياسي

ثبت نام جهت تحصیل در حوزه های علمیه آغاز شد


معاون آموزش حوزه های علمیه با اعلام شروع ثبت نام جهت تحصیل در حوزه های علمیه، گفت: قبول شدگان در آزمون ورودی بعد از گذراندن مراحل مصاحبه و مشاوره، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام مهدی رستم نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگاران گفت: آقایان علاقمند به تحصیل در حوزه از اول اسفند سال جاری تا 15 اردیبهشت سال آینده فرصت دارند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه مدیریت سنجش و پذیرش حوزه های علمیه مراجعه کنند.

معاون آموزش حوزه های علمیه با بیان این که پذیرش حوزه در سه مقطع پایه هشتم، دیپلم و دانشگاهی صورت می گیرد، افزود: متقاضیان پایه هشتم فقط در دوره بلندمدت و متقاضیان دارای مدرک دیپلم و بالاتر در دوره بلندمدت و سفیران هدایت (تربیت مبلغ) می توانند ثبت نام کنند.

وی با بیان این که آزمون ورودی 30 تیر در مناطق معین در سراسر کشور برگزار می شود، گفت: حافظان کل قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، دارندگان رتبه سه رقمی و کمتر از آن در کنکور سراسری، دارندگان رتبه های برتر در مسابقات و المپیادهای علمی کشوری بر اساس مدارک، از شرکت در آزمون ورودی معاف هستند.

رستم نژاد گفت: قبول شدگان در آزمون ورودی بعد از گذراندن مراحل مصاحبه و مشاوره، دوره میثاق طلبگی، میثاق تربیتی و آموزشی و تحقیقات به عنوان طلبه پذیرفته خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام جهت تحصیل در حوزه های علمیه آغاز شد

ثبت نام جهت تحصیل در حوزه های علمیه آغاز شد