مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 11:072022-02-20بين الملل

شکست امنیتی -اقتصادی اسراییل مقابل پهپاد حزب الله


یک رسانه عبری زبان با اشاره به پرواز پهپاد حزب الله لبنان در اراضی اشغالی، به شکست اقتصادی و امنیتی همزمان رژیم صهیونیستی و بی نتیجه بودن هزینه های هنگفت تسلیحاتی آن اذعان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته نامه عبری زبان کالکالیست به شکست آشکار اسراییل در مقابل پهپاد حسان حزب الله لبنان اذعان کرد که به مدت 40 دقیقه بدون هیچگونه تعرضی به حریم هوایی اراضی اشغالی نفوذ کرد.

کالکالیست نوشت که جنگنده های اف-16 و بالگردهای آپاچی و موشک های رهگیر سامانه پدافندی گنبد آهنین، هیچکدام نتوانستند پهپاد حسان را رهگیری کنند.

این هفته نامه همچنین اذعان کرد: اسراییل همزمان شکست امنیتی و اقتصادی را تجربه کرد.

هفته نامه مذکور در ادامه خواستار خرید تسلیحات رهگیری در دسترس و ارزان توسط رژیم صهیونیستی شد، به ویژه اینکه هزینه هواپیماها و بالگردهای جنگی این رژیم بسیار هنگفت است.

کالکالیست در ادامه آورده است: هزینه پرواز یک ساعته یک جنگنده F-16 در نیروی هوایی آمریکا حدود 22 هزار دلار و هزینه پرواز یک بالگرد آپاچی در ارتش آمریکا حدود 4000 دلار است.

همچنین هزینه هر موشک سامانه پدافندی گنبد آهنین حدود 50 هزار دلار است.

پس از اتمام گشت زنی پهپاد حسان ، رسانه های اسراییلی به شکست بزرگ سامانه های گنبد آهنین اذعان کردند و اور هیلر ، کارشناس امور نظامی شبکه 13


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست امنیتی -اقتصادی اسراییل مقابل پهپاد حزب الله

شکست امنیتی -اقتصادی اسراییل مقابل پهپاد حزب الله