مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 11:172022-02-20سياسي

سرعت اجرای پروژه های فاضلاب اهواز مطلوب است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: سرعت اجرای پروژه های فاضلاب اهواز مطلوب است و در تلاش هستیم تا در جبهه های کاری فعال اهواز، پروژه ها به سرعت اجرایی شود.

- محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت پروژه فاضلاب اهواز اظهار کرد: در حال حاضر در 169 جبهه کاری در شهرستان اهواز پروژه های فاضلاب فعال هستند تا بتوانیم مشکل فاضلاب اهواز را با اجرای این طرح ها حل کنیم.

وی افزود: از این 169 جبهه کاری فعال، 82 جبهه توسط قرارگاه خاتم در حال انجام است و 87 جبهه کاری دیگر نیز توسط پیمانکاران شرکت آبفا اهواز در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در این 87 جبهه کاری که توسط آبفا در حال انجام است، باید 280 کیلومتر شبکه فاضلاب اجرایی شود که از این میزان 119 کیلومتر آن بحث توسعه شبکه فاضلاب است و تاکنون 95 کیلومتر از آن انجام شده است.

کرمی نژاد تصریح کرد: میزان خطوط ریزشی فاضلاب اهواز که باید جهت تعمیر این نقاط اقدامات لازم انجام شود، 161 کیلومتر است که 133 کیلومتر از آن معادل حدود 83 درصد از پروژه، انجام شده و به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به روند و سرعت اجرای این پروژه ها عنوان کرد: سرعت اجرای پروژه های فاضلاب اهواز مطلوب است و در تلاش هستیم تا در جبهه های کاری فعال اهواز، پروژه ها به سرعت اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت اجرای پروژه های فاضلاب اهواز مطلوب است

سرعت اجرای پروژه های فاضلاب اهواز مطلوب است