مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 11:222022-02-20پزشكي

سلامت مردان روی ریل بحران


اغلب مردان به حفظ سلامت جسم و روح خود چندان توجهی ندارند و می پندارند با داشتن نقش اجتماعی زنده و پویا، از سلامت کامل برخوردارند.

- هفته اول اسفند ماه هر سال به عنوان روز ملی سلامت مردان نام گذاری شده و با هدف حساس سازی جامعه، آموزش و فرهنگ سازی در حد امکان مداخلات تشخیصی و درمانی صورت می گیرد تا اقدامات لازم جهت پیشگیری از مخاطرات سلامت آنها انجام شود.

حفظ سلامتی در مردان علاوه براینکه سبب حفظ نیروی مهم مولد در جامعه می شود، بر کیفیت زندگی خانواده ها نیز تأثیرگذار است، متخصصان سلامت و پزشکان به دلیل مسئولیت های فراوان مردان در قبال خود و خانواده، آنها را به تلاش برای حفظ سلامتی شان در تمام مراحل و سنین تشویق می کنند، اما این موضوع بعد از 55 سالگی به ویژه در زمینه پیشگیری، شناخت سریع و کنترل بیماری های مزمن از اهمیت خاصی برخوردار است.

برای آشنایی بیشتر با مقوله سلامت مردان و اهمیت این امر با فاروق وفایی رییس اداره سلامت روان اجتماعی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت وگویی داشته ایم که در ادامه می آید.

عوامل تهدیدکننده سلامت مردان رییس اداره سلامت روان اجتماعی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، با اشاره به اینکه سلامت روان یکی از سه جزء اساسی تعریف سازمان بهداشت جهانی از سلامت است، اظهار کرد: سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت مردان روی ریل بحران

سلامت مردان روی ریل بحران