مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 11:222022-02-20بين الملل

کوچاندن اجباری فلسطینی ها از شیخ جراح غیرقانونی است


«استفان دوجاریک» سخنگوی دبیرکل سازمان ملل ضمن درخواست از رژیم صهیونیستی برای متوقف کردن تخلیه اجباری خانه فلسطینی ها در محله شیخ جراح، این اقدام را نقض قوانین بین المللی قلمداد کرد.

- ، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد ضمن اعلام مخالفت این سازمان با تخلیه اجباری منازل مسکونی فلسطینی ها در محله شیخ جراح قدس اشغالی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی، این اقدام را نقض قوانین بین المللی توصیف کرد.

استفان دوجاریک این سخنان را در نشست خبری هفتگی در مقرر سازمان ملل در نیویورک در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری القدس العربی درباره بازدید یک هیئت متشکل از نمایندگان آژانس های وابسته به سازمان ملل در فلسطین اشغالی از جمله آنروا از منزل مسکونی خانواده سالم که در خطر تخلیه به دست نظامیان صهیونیست قرار دارد، ایراد کرد.

وی ضمن تأیید خبر این بازدید افزود: نمایندگان منطقه ای سازمان ملل که مسئول اقدامات بشردوستانه هستند، از محله شیخ جراح بازدید کردند.

این هیئت که شامل شماری از نمایندگان آژانس های وابسته به سازمان ملل است، با خانواده سالم در محله شیخ جراح در قدس اشغالی دیدار کردند.

دوجاریک تصریح کرد: خانواده سالم که 12 نفر جمعیت دارد، چند ماه است که با خطر آواره شدن از خانه خود که از 70 سال پیش تا کنون در آن زندگی می کنند، مواجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچاندن اجباری فلسطینی ها از شیخ جراح غیرقانونی است

کوچاندن اجباری فلسطینی ها از شیخ جراح غیرقانونی است